DZIĘKUJĘ

DZIĘKUJĘ

Dziękuję wszystkim tym , którzy wyśmiewali moje marzenia
dodali oni skrzydeł mojej fantazji …
Dziękuję wszystkim tym którzy chcieli wepchnąć mnie w swój schemat
nauczyli mnie oni jaką wartość ma wolność …
Dziękuję wszystkim tym , którzy mnie okłamali
pokazali mi siłę prawdy …
Dziękuję wszystkim tym , którzy we mnie nie wierzyli
rozbudzili we mnie odwagę aby przenosić góry …
Dziękuję wszystkim tym , którzy spisali mnie na straty
obudzili oni moją odwagę …
Dziękuję wszystkim tym , którzy mnie opuścili
zostawili oni miejsce na nadejście nowego …
Dziękuję wszystkim tym , którzy mnie zdradzili wykorzystali
sprawili że zacząłem wzrastać …
Dziękuję wszystkim tym , którzy mnie zranili
nauczyli mnie jak się rozwijać mimo bólu …
Dziękuję wszystkim tym , którzy zakłócili mój spokój
wyzwolili oni we mnie siłę do tworzenia go …
Przede wszystkim jednak dziękuję wszystkim tym
którzy kochają mnie takim jakim jestem
Oni mi dają siłę aby żyć

„Śniło mi się, że poszłam do lekarki, która powiedziała, że zostało mi osiem minut życia. Czekałam w pierdolonej poczekalni pół godziny” Sarah Kane

Skomentuj

