ODKODOWANIE KARMICZNE – INTENCJI

PROSZĘ MOJĄ NADŚWIADOMOŚĆ – PROSZĘ ZRÓDŁO TU I TERAZ JA (Podać imię i nazwisko) PONIEWAŻ ZMIENIŁAM ZDANIE TU I TERAZ KASUJĘ , ODMAWIAM ,ODCINAM , ROZKODOWUJE ,ODWOŁUJE WSZYSTKIE UMOWY W CZASOPRZESTRZENI.
USUWAM WSZYSTKIE IMPLANTY KARMICZNE , ENERGETYCZNE I MENTALNE.
UWALNIAM I USUWAM WSZYSTKIE WZORCE WALKI .ODWOŁUJĘ WSZYSTKIE UMOWY KTÓRE POWSTAŁY NA WSZYSTKICH PLANACH , NA WSZYSTKICH ŚCIEŻKACH CZASOPRZESTRZENI WE WSZYSTKICH CIAŁACH I GĘSTOŚCIACH NIEZALEŻNIE OD MOJEGO STANU ŚWIADOMOŚCI PAMIĘCI CZY NIE PAMIĘCI . ROZKODOWUJE MOJE I MOJEJ DUSZY WSZYSTKIE NEGATYWNE INTENCJE ,LĘKI I STRACH , NAWYKI, POTRZEBY MISJE ZOBOWIĄZANIA, KODOWANIA SCHEMATY KARMICZNE, TRANSY, SIECI ILUZJI, BIEDY, WYRZEKANIA SIĘ PIENIĘDZY ,ŚLUBOWANIA MISTRZOM, MISJE, DOŚWIADCZANIA CIERPIENIA ,CHORÓB MEGO CIAŁA ,NISKIEJ SAMOOCENY ,STRACHU PRZED LUDZMI I INNYMI ISTOTAMI ,PRZD ŻYCIEM, WSZYSTKICH MOICH LĘKÓW I BRAKU MOCY .
ROZWIĄZUJE WSZYSTKIE UMOWY Z EGREGOREM RELIGIJNYM .
PRZYWRACAM SOBIE PEŁNĄ PAMIĘĆ I MOC !!!
UNIEWAŻNIAM , ZRYWAM CAŁY STRACH ZWIĄZANY Z PRZETRWANIEM .
STWARZAM WOKÓŁ SIEBIE SILNE POLE ENERGETYCZNE , MENTALNE I OCHRONNE.
NA MOCY NAJWYŻSZEGO ZRÓDŁA ZRYWAM WSZYSTKIE POŁĄCZENIA Z ISTOTAMI ,KTÓRE MNIE ZNIEWOLIŁY I PODŁĄCZYŁY DO WYSYSANIA MOJEJ ENERGII.
NA MOCY NAJWYŻSZEGO ZRÓDŁA UNIEWAŻNIAM WSZYSTKIE UMOWY W KAŻDEJ PRZESTRZENI I CZASIE . UNIEWAŻNIAM WSZYSTKIE POŻYCZKI , DŁUGI , DŁUGI PIENIĘŻNE I KARMICZNE Z WSZYSTKIMI ISTOTAMI WE WSZYSTKICH PRZESTRZENIACH CZASOWYCH I WYMIARACH .
JESTEM WOLNĄ ISTOTĄ POŁĄCZONĄ ZE ZRÓDŁEM TU I TERAZ I NA ZAWSZE .
ODZYSKUJE WŁASNĄ MOC I PAMIĘĆ .
TAK NIECH SIĘ STANIE NA MOCY MOJEJ WOLI – JESTEM POTĘŻNĄ ISTOTĄ .
WRACAM DO WŁASNEJ MOCY I CAŁKOWITEGO POŁĄCZENIA ZE ZRÓDŁEM.
NIECH TAK SIĘ STANIE.

Skomentuj

